Pytania do filmu

czwartek, 12 lipca 2012


Konspekt lekcji

Temat: Błona komórkowa i transport błonowy

Cel ogólny:
Zapoznanie uczniów z budową błony komórkowej i transportem błonowym.

Cele szczegółowe:
1. Wiadomości:
    - uczeń poznaje budowę komórki
    - uczeń dowiaduje się czym jest błona komórkowa
    - uczeń poznaje budowę błony komórkowej
    - uczeń poznaje właściwości i funkcje błony komórkowej
    - uczeń zapoznaje się z transportem błonowym



2.Umiejętności:
   - uczeń potrafi wymienić poszczególne organella komórkowe
   - uczeń potrafi opisać budowę, właściwości i funkcje błony komórkowej

- uczeń potrafi opisać transport błonowy   

3.Postawa
  - uczeń ma świadomość tego jak ważną rolę pełni błona komórkowa.



Metody:
film

Środki dydaktyczne:
komputer, internet, film

Przygotowanie do zajęć:
Uczniowie zapoznają się z poleceniami, oglądają film a następnie rozwiązują zadania.


Przebieg lekcji:
I faza wprowadzająca.
Uczniowie zapoznają się z poleceniami do zadań
II faza realizacyjna
Uczniowie oglądają film i odpowiadają na zawarte w formularzu pytania
III faza podsumowująca
Uczniowie tworzą notatkę z przemyśleniami dlaczego obecność błony komórkowej jest tak ważna w komórkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz